در : صفحه اول » اخبار » اذعان سپاه پاسداران نسبت به ترور احمد مولا

اذعان سپاه پاسداران نسبت به ترور احمد مولا

بدنبال ترور احمد مولا  رهبر جنبش النضال برای آزادی الاحواز و وجود شواهد مبنی بر صورت گرفتن این ترور توسط عوامل تروریسم دولتی ایران در اروپا، رسانه های خبری وابسته به سپاه پاسدران ترور ایشان را اقدامی پیشگیرانه به منظور حمایت از امنیت ملی ایران اعلام کردند.

این اقدام سپاه پاسداران در توجیه ترور احمد مولا قبل از هرچیزی تائید اتهام مبنی بر کشته شدن این رهبر احوازی در چارچوب فعالیت های تروریستی دولتی ایران و عناصر اجرایی آن در اروپا است.

رسانه های رسمی سپاه پاسدارن با برشمردن فعالیتهای جنبش آزادی خواه به رهبری احمد مولا در هدف قرار دادن مراکز نظامی و اطلاعاتی و تاسیساتی دولتی سهیم در پیاده سازی طرحهای پاکسازی نژادی در احواز، ادعا کرده اند که این جنبش در آینده ممکن است در عملیات احتمالی علیه ایران شرکت کرده و به منظور مقابله با آن نیاز به اقدام پیشگیرانه بود.

ادعاهای سپاه پاسداران مبنی بر توافقهای اقلیمی بر مشارکت جنبش وابسته به احمد مولا در اقدام علیه ایران، فاقد هرگونه دلیل واقعی بوده و جنبش احمد مولا بهمراه چندین حزب سیاسی احوازی که اکثریت عرصه احوازی را تشکیل می دهند، از هرگونه آتش افروزی که هدف آن رها سازی ملل غیرفارس از چنگال اشغالگران ایرانی نیست، دوری کرده و از هرگونه همکاری سرباز زده اند.

بدون شک اقدامات دو سال اخیر احمد مولا در تلاش برای متحد ساختن اکثریت احزاب احوازی بمنظور آمادگی برای دفاع از ملت عرب الاحواز در برابر جنگ افروزیهای ایران و طرحهای سیاه بازیگران اقلیمی و جهانی، عامل اصلی هراس دولت ایران از ایشان است.

نیروهای وطن خواه احوازی بارها اعلام کرده اند که دفاع از ملت عرب احواز تنها هدف آنها است و به هیچ احد و یا دول منطقه و دیگران اجازه نخواهند داد تا بمنظور تسویه حسابهای خاص خود، امنیت ملت عرب احواز را بمخاطره بیندازد.

همچنین باید گفت که هدف اصلی سپاه پاسداران از توجیه ترور احمدمولا و اعلان آن، تاثیر گذاری بر اپوزیسیون ایرانی در خارج از کشور و منع آنها از هرگونه مشارکت در اعتراض علیه تروریسم دولتی ایران در اروپا است.

ایجاد فتنه های ساخته و پرداخته دستگاههای اطلاعاتی برای تضعیف صف سیاسی فعالان و رهبران احوازی را میتوان از دیگر اهداف جمهوری اسلامی دانست که در چارچوب این حادثه ناجوانمردانه طراحی شده بود.

ترور شهید احمد مولا نه تنها باعث عقب نشینی احوازی ها نشد، بلکه بر عزم ملی آنها افزود.

 

جنبش ملی دموکراتیک عرب احواز

التیار الوطنی العربی الدیمقراطی فی الأحواز

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى