در : صفحه اول » حقوق بشر » دستگیری چهار تن از شهروندان احوازی در حمیدیه

دستگیری چهار تن از شهروندان احوازی در حمیدیه

احمد عفری- فرزند عبدالرضا - تاریخ دستگیر 31 مرداد 94

احمد عفری- فرزند عبدالرضا – تاریخ دستگیر ۳۱ مرداد ۹۴

بنا به گزارش فعالان حقوق بشر از احواز نیروهای امنیتی ایران با یورش به خانه چهار شهروند احوازی در شهر حمیدیه آنها را دستگیر وبه مکان نامعلومی منتقل کردند. طبق اخبار واصله این دستگیری ها بشکل همزمان در ساعت ۴ بامداد روز شنبه مورخ ٣١/۵/٩۴(٢٢آگوست ٢٠١۵) صورت گرفته است. فعالان حقوق بشر احوازی اظهار داشته اند که نیروها امنیتی سپاه و وزارت اطلاعات بدون در دست داشتن حکم قضایی با یورش به خانه های افراد دستگیر شده و با ایجاد رعب و وحشت برای خانواده آنها اقدام به تفتیش منازل نموده وبا ضبط وسایل شخصی، همچون موبایل وکامپیوتر، این چهار تن را به مکان نامعلومی منتقل کردند.
بنا به گزارشها پیگیریهای مکرر و مستمر خانواده ها برای بدست آوردن اخباری در مورد مکان بازداشت بی نتیجه مانده وتا کنون خانواده ها نتوانستند با فرزندان خود ارتباطی برقرار کنند. نیروهای امنیتی به خانواده ها گوشزد کرده اند که گرفتن وکیل برای افراد دستگیر شده تأثیر منفی بر پرونده آنها خواهد داشت وبا این ترفند خانواده ها را از مراجعه به دفاتر وکالت برحذر داشتند.
مشخصات دستگیر شدگان به شرح ذیل می باشد:
١-احمد عفری فرزند عبدالرضا- ٢٩ ساله- متأهل دارای یک دختر- شغل آشپز
٢- عادل چلداوی ٣٣ ساله- متأهل- دارای مغازه خواربارفروشی
٣- ابراهیم سیاحی(فریسات)- ٢۴ ساله
۴- فیصل عطشانی- ٢٧ ساله
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جنبش ملی دموکراتیک مردم عرب احواز- بخش حقوق بشر

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى