در : صفحه اول » اخبار » شعار الاحواز العربی در ورزشگاه غدیر احواز

شعار الاحواز العربی در ورزشگاه غدیر احواز

به گزارش العربیه تیم فوتبال فولاد احواز روز سه شنبه ۱۱ مارس ۲۰۱۳ نخستین دیدار خانگی خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی یک بر صفر در مقابل الفتح سعودی ، پشت سر گذاشت.

این دیدار با حضور نزدیک به ۳۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه غدیر احواز برگزار شد. در این دیدار تماشاگران احوازی با شعارهای عربی ، تیم شهر خود را تشویق می کردند.

مهاجمان دو تیم فولاد و الفتح در دقایق ۱۰ و ۱۲ می توانستند به گل دست یابند اما در هر بار دروازه بانان ، ناجی دروازه های خود شدند.

در دقیقه ۶۶ ضربه رفیعی درون محوطه هجده قدم به دست بازیکن الفتح برخورد کرد که داور به درستی نقطه پنالتی را نشان داد. ضربه پنالتی را رحمانی به گل تبدیل کرد .

بازیکنان تیم الفتح در دقایق وقت اضافی بازی در دو مرتبه دروازه فولاد را تهدید کردند اما با خوش شانسی فولاد هر دو توپ به بیرون رفت تا تیم فولاد با ۴ امتیاز از دو بازی به صعود از گروه خود امیدوار باشد.

تماشاگران این بازی با سردادن شعارهایی عربی نظیر الاحواز عربی، به مجریان طرحهای پاکسازی نژادی در احواز گوشزد کردند که هویت ملی احواز برای همیشه عربی خواهد بود. جوانان عرب با وجود سختگیرهای نیروهای امنیتی با به تن داشتن لباس عربی و بر سر داشتن چفیه قرمز احوازی به تشویق تیم فولاد احواز پرداختند.

 

 

 

malab

 

 

mal1

 

 

mal2

 

 

mal

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى