در : صفحه اول » اخبار » اطلاعیه جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز درباره یاوه گویی های سپاه

اطلاعیه جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز درباره یاوه گویی های سپاه

بار دیگر، سرداران زراندوز و اعضای مافیای اقتصادی به رهبری سپاه پاسداران، در آستانه نهمین سالیاد انتفاضه  ۱۵ آپریل ۲۰۰۵ ملت عرب الاحواز، خصومت و عداوت  خود با ملت عرب را به نمایش عموم گذاشتند.

پاسداران سرمایه سالار رژیم، امروز در وبسایت های خود دروغ هایی را منتشر ساختند. آنان همچون گذشته با سفسطه بافی متنی منتشر کرده که از ابتدا تا انتهای آن روایتگر دشمنی آشکار با سایر ملت های غیر فارس و به ویژه دشمنی با ملت عرب احواز است.

 سپاه پاسداران در ادعاهای دروغین خود، راوی تناقض ها، جنگ قدرت و ثروت در درون نظام و مشکلات کمر شکن ملی و فراملی درگیر حاکمیت ایران است، که دیر یا زود مقدمات سقوط آن را فراهم خواهد ساخت و طومار اشغالگری را در هم  خواهد پیچاند.

سرداران شکنجه و اعدام همچون گذشته، سایر فعالیت های فرهنگی، سیاسی و حقوق بشری فعالان عرب و غیر عرب را به عنوان تهدیدی بزرگ برای خود و تمامیت خواهان دانسته اند. بدین لحاظ است، زمانی که یک فعال عرب به دلایلی بازداشت می شود فعالیت آن را به خارج از احواز مرتبط اعلام می کنند!

زمانی که انتفاضه ۱۵ آپریل ۲۰۰۵ ملت عرب، با اندیشه و همت فرزندان سرزمین عرب شکل گرفت، حاکمیت  و در راس آن “مافیای نفت و تجارت معروف به سپاه پاسداران” و سرکردگان سازمان های اطلاعاتی رژیم، آن رخداد بزرگ و ملی را به بیرون مرتبط ساختند، اما دریغ از ارائه یک اثبات منطقی برای آن همه یاوه گویی.

اینبار نیز تاریک اندیشان در برابر خشم ملی ملت عرب و دیگر ملت های غیر فارس، در آستانه ۲۶ فروردین مصادف با ۱۵ آپریل، سالیاد انتفاضه ملت ما، به دروغ متوسل شده و اخبار دروغین منتشر ساخته تا مقدمات اقدامات بعدی خود بر علیه سایر ملت های غیر فارس را فراهم سازند.

پاسداران شکمباره دربار خامنه ای سعی دارند، دردها، ناتوانی ها و شکست های مفتضحانه خود در سایر پرونده های امنیتی همچون اسارت نظامیان ایرانی در بلوچستان را به گونه ای التیام بخشند و همزمان خاطره سنگین آن شکست را از  افکار عمومی پاک کنند. لذا با این یاوه گویی ها تلاش می کنند تا با یک سنگ چند هدف را مورد اصابت قرار دهند.

جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز همزمان با عریان ساختن تمام دغل بازی های پیدا و پنهان سپاه، به اطلاع سایر آزادی خواهان می رساند که ملت عرب احواز با اتکای بر توانایی های خویش هر روز بر فعالیت ها و تجربه خود می افزاید و در این زمینه به هیچ قدرت منطقه ای یا جهانی وابسته نبوده و نیست.

یقین داریم که انتفاضه ملت عرب در آینده نزدیک به انتفاضه ملت های غیر فارس تبدیل خواهد شد و این انتفاضه با تاکید بر مبارزه مسالمت آمیز و بدون هیچ گونه وابستگی به قدرت های منطقه ای یا بین المللی تا تحقق  اصل حق تعیین سرنوشت ملی، متوقف نخواهد شد.

 

جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز

هفتم آپریل ۲۰۱۴

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى