در : صفحه اول » دیدگاه » ترور شخصیتی، جنگ پست دولت ایران علیه فعالان عرب

ترور شخصیتی، جنگ پست دولت ایران علیه فعالان عرب

طی روزهای گذشته عناصر و مزدوران دولت ایران با انتشار یک فیلم مونتاژ شده و نسبت دادن این فیلم به یکی از فعالان سیاسی احوازی سعی در تخریب وجهه این فعال احوازی و تاثیر گذاری بر فعالیتهای سیاسی وی داشته اند.

اندکی دقت در این فیلم بوضوح نشان می دهد که این فیلم ساختگی بوده و بدور از حقیقت است و با این کار جمهوری اسلامی ایرانی با به کارگیری تمامی شیوه های پست و ضداخلاقی سعی در خفه کردن صدای بیدار فعالان احواز در حمایت از ملت بی پناه عرب احواز دارد.

جدای از این که فیلم ساخته و پرداخته دستگاه اطلاعات ایران حقیقت دارد یا نه، این اقدام بار دیگر حقیقت دولت ایران در حذف مخالفانش را نشان می دهد. اینبار دولت ایران بجای ترور فیزیکی به ترور اجتماعی فعالان احوازی روی آورده است.

این اقدام دولت ایران که بمنظور تخریب جایگاه اجتماعی فعالان سیاسی عرب در میان ملت عرب، برهم زدن جو آرام خانواده این فعالان عرب است، در راستای فشار روانی بر این فعالان بوده تا رژیم بگمان خود آنها را از میدان مبارزه دور ساخته و عرصه را جولانگاهی برای وحشیگیریهای خود سازد.

این اقدام غیراخلاقی و پست دولت ایران یک تجاوز عمد و روشن علیه حقوق بشر محسوب می شود و فعالان احوازی می بایست اینگونه اقدامات غیرانسانی را به سازمانهای حقوق بشر گزارش دهند و حقیقت وحشیانه دولت ایران را بیش از پیش رسوا سازند.

رژیم تمامیت خواه و استبدادی ایران که تاکنون از ریختن خون فعالان احوازی کوتاهی نکرده است، سعی دارد تا اینبار بواسطه تجاوز به حریم خصوصی فعالان عرب زندگی خصوصی آنها را هک کرده و آنها را از میدان دور سازد.

بی شک فعالان احوازی بارها تاکید کرده اند که آنها در راه حمایت از حقوق حقه ملت عرب احواز تا آخرین قطره خون خود به مبارزه ادامه خواهند داد و ترس از دست دادن وجهه اجتماعی بهیچوجه مانع ادامه فعالیت آنها نخواهد شد. فعالان احوازی بارها اعلام کرده اند که در راه وطن جانها نثار می شود چه برسد به وجهه اجتماعی، و آنها از آغاز خود را فدائیان وطن می دانند.

بدون شک نقش عناصر مزدور جمهوری اسلامی در انتشار این فیلم جعلی در داخل احواز و خارج کشور روشن بوده و نیازی به شرح ندارد.

بر تمامی احزاب احوازی است که با اتخاذ مواضع روشن و شفاف در برابر این اقدامات ضداخلاقی دولت اشغالگر ایران ایستاده و برخوردی شدید با تمامی کسانی که در انتشار این فیلم دست داشته اند صورت دهند.

بر فعالان احوازی است که در برابر این حربه پست جمهوری اسلامی که بمنظور ترور نرم شخصیتهای احوازی صورت می گیرد، بایستاند و طرحهای این رژیم را نقش برآب سازند.  برخی افراد در سطح رسانه های اجتماعی دانسته یا نادانسته آب در آسیاب دولت اشغالگر ایران ریخته و در انتشار این فیلم ساختگی شرکت کردند. چنین اقدامی از هر کسی که سرزند اقدامی دشمنانه و در بهترین حالتها اقدامی ابلهانه است.

تجاوز علنی دولت ایران به حریم خصوصی افراد امر تازه ای نیست و این رژیم سابقه ای طولانی در این اقدامات ضداخلاقی دارد. حریم خصوصی افراد پایه و اساس آزادی انسان و حق داشتن زندگی آزاد و تصمیم گیری برای خود محسوب می شود.

مبارزان احوازی برخاسته از اقشار مختلف جامعه احوازی هستند و تنوع فرهنگی و تنوع هویت فردی در میان آنها بهیچوجه مانع از فداکاری آنها برای ملت و سرزمین و وطن نشده است. جوانان احوازی اعم از شیعه و سنی و لائیک و صابئی و حتی دیگر ادیان و مذاهب  سالها در کنار هم مبارزه کرده و جان خود را نثار آرمان خود الاحواز کرده اند.

هر فعال احوازی که آرمان آزادی الاحواز را غایت خود بداند و در راه آن مبارزه و جانفشانی کند شایسته احترام والایی است. هرگونه کنکاش و جستجو در حریم خصوصی این فعالان یک امر خرابکارنه و در راستای تضعیف جبهه وطنی الاحواز بوده و آب در آسیاب دشمن ریختن است.   

از سوی دیگر دولت ایران باید بداند که خواسته های ملت عرب احواز آنچنان در میان ملت عرب احواز رشد و گسترش یافته است که لکه دار کردن دامان برخی از فعالان احوازی از سوی رژیم اندک ترددی در تداوم ایستادگی ملت عرب احواز بوجود نخواهد آورد.

همچنین دولت اشغالگر ایران بداند که اشغال احواز از سوی دولت ایران آنچنان مسئله بزرگی است که هک کردن حریم خصوصی افراد نمی تواند آنرا تحت الشعاع قرار دهد.

ترور فیزیکی و ترور شخصیتی نرم که دولت ایران برای حذف فعالان عرب از آن استفاده می کند یک جنایت محسوب می شود و فعالان احوازی باید با استفاده از راهکارهای حقوقی، سفارتخانه های رژیم ایران را تحت پیگرد قانونی قرار داده و آنها را مجبور به پرداخت هزینه این سیاستهای پست و ضداخلاقی سازند.

بی شک عدم ایستادگی در برابر این اقدامات پست دولت ایران، سبب می شود تا این رژیم حربه مذکور را علیه دیگر فعالان احوازی نیز بکار برده و گستاختر از قبل شود.

بخش دیدگاه / پادماز

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى