در : صفحه اول » اخبار » دریچه های سدها به منظور عوامفریبی باز شدند

دریچه های سدها به منظور عوامفریبی باز شدند

مسئولان رژیم اشغالگر در احواز به منظور گمراه کردن افکار عمومی و عوام فریبی، دریچه های سدهای دز، کرخه ، کارون و.. را برای مدتی محدود باز کردند. انتظار می رود به منظور عوامفریبی بازدیدکنندگان و مسافران سال نو ایرانی که قرار است از سدها بازدید کنند دریچه های سدها باز شوند تا وانمود شود مشکل جاری شدن آب در رودخانه های احواز وجود ندارد!

این حادثه در حالی رخ می دهد که مسئولان سازمان آب و برق و دیگر طرح های ویرانگر و ضد مردمی همچون طرح توسعه نیشکر با چنین برنامه هایی افکار عمومی را به سود طرح های شکست خورده و اشغالگرانه خود سوق دهند.

عملکرد ضد مردمی دولت ایران در احواز شامل برنامه های بسیاری است که بازدید از سدها و مناطق سابق جنگ ایران و عراق را شامل می شود. دولت اشغالگر برای همه برنامه های ضد مردم عرب خود میلیاردها دلار خرج می کند و همزمان بودجه مبارزه با گرد و خاک و ریزگردها را از ردیف بودجه ها حذف می کند.

ریزگردها و گرد وغبار ناشی از سد سازی های بی رویه و غیر علمی، خشک شدن بسیاری از رودخانه ها و تالاب های اقلیم احواز ، فاضلاب های طرح های توسعه نیشکر، تولید گازهای ناشی از سم استفاده شده در طرح های توسعه نیشکر و بسیاری مسائل دیگر ناشی از عملکرد رژیم است.

جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز – حقوق بشر

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى