در : صفحه اول » اخبار » فرافکنی سفارت رژیم تروریست پرور ایران در لاهه 

فرافکنی سفارت رژیم تروریست پرور ایران در لاهه 

فرافکنی سفارت رژیم تروریست پرور ایران در لاهه 

پادماز- بدنبال ترور جنایتکارانه احمد مولا المذحجی رهبر ارشد جنبش النضال توسط عناصر دولت ایران در لاهه هلند، و وجود شواهد و دلایل کافی بر دست داشتن سفارت ایران در این ترور، سفارت ایران با انتشار بیانیه ای بر وبسایت رسمی اش ترور این رهبر احوازی را یک قتل نامیده و اعلام کرده آن را پیگیری خواهد کرد!

این شیطنت سفارت ایران در محکومیت ترور برنامه ریزی شده احمد مولا المذحجی، در پی پیگیریهای قضایی و رسانه ای صورت گرفته علیه سفارت ایران و مراکز تجسسی و عملیاتی برون مرزی سپاه پاسداران در کشورهای مختلف اروپایی صورت گرفته، و هدف از آن فرافکنی و فرار از پذیرش مسئولیت ترور است.

دستگاه های اطلاعات چندین کشور اروپایی در حال بررسی ترور احمد مولا هستند و اطلاعات زیادی وجود دارد که چگونگی همکاری سفارتخانه های ایران با شبکه های تخریبی و تروریستی و مواد مخدر و امور تجسسی جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد.                        

محکومیت و بیانیه مضحک سفارت ایران در حالی منتشر شد که بدنبال ترور  احمد مولا المذحجی و وجود شواهد مبنی بر صورت گرفتن این ترور توسط عوامل تروریسم دولتی ایران در اروپا، رسانه های خبری وابسته به سپاه پاسدران ترور این فعال سیاسی احوازی را اقدامی پیشگیرانه بمنظور حمایت از امنیت ملی ایران اعلام کرده اند.

این اقدام سپاه پاسداران در توجیه ترور احمد مولا قبل از هرچیزی تائید اتهام مبنی بر کشتن ایشان در چارچوب فعالیت تروریسم دولتی ایران و عناصر اجرایی آن در اروپا است.

جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز

التیار الوطنی العربی الدیمقراطی فی الاحواز

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى