در : صفحه اول » اخبار » مخالفت مسئولان قضایی با اعزام زندانی عرب احوازی به بیمارستان

مخالفت مسئولان قضایی با اعزام زندانی عرب احوازی به بیمارستان

جابر صخراوی در زندان کارون همچنان از درمان محروم است

جابر صخراوی جوان ٣٠ ساله و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر از اهالی حی الثوره (کوی علوی) شهر احواز است که در روز چهارشنبه ۶ فروردین ماه سال‌جاری شمسی بدلیل تغییر مذهب از تشیع به تسنن و فعالیتهای مذهبی بازداشت شده است.

صخراوی در روز ۲۷ خرداد از بازداشتگاه اداره اطلاعات به زندان کارون احواز منتقل شد و هم اکنون در زندان کارون بسر می برد.

جابر صخراوی در اثر شکنجه شدید پاهایش فلج شده و بینایی‌اش به شدت کاهش یافته بطوری که فاصله یک متری خود را نمی تواند ببیند.
جابر صخراوی از تومور مغزی رنج می برد و نیازمند درمان فوری در بیمارستان است. با وجود وخامت وضعیت جسمانی این زندانی عرب احوازی، مسئولان زندان کارون احواز همچنان با درخواست خانواده وی جهت اعزام فرزندانشان به بیمارستان مخالفت می ورزند.

این اقدام مسئولان قضایی در اقلیم احواز در عدم اعطای فرصت معالجه در بیمارستان به زندانیان سیاسی و امنیتی و مذهبی عرب احوازی، اقدامی در راستای مجازات مضاعف فعالان عرب محسوب می شود. مسئولان قضایی قصد دارند تا بدین وسیله مردم عرب را از ایستادگی در برابر طرحهای پاکسازی نژادی و فرهنگی اعمال شده از سوی جمهوری اسلامی ایران، بازدارند.

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى