در : صفحه اول » دیدگاه » گستاخی مسخ شدگان بی هویت علیه حق خواهان احوازی

گستاخی مسخ شدگان بی هویت علیه حق خواهان احوازی

گستاخی مسخ شدگان بی هویت علیه حق خواهان احوازی

سید احمد موسوی ، مثال بارز مسخ شدگان بی هویت بعد از چند دهه خون آشامی اکنون به سخن آمده و برای حق طلبان عرب و مدافعان حقوق بی پناهان و مظلومان احوازی، خط ونشان می کشد.

 سایه درباریان و نوکر بى غیرت عمامه داران، این مسخ شده ی بی عقل ، این مردک بی وجدان، برده حلقه به گوش و عمامه به سر ندای مزودری اش را در آستانه خیمه شب بازى رژیم دوباره جار می زند تا بار دیگر بر صفتهاى ذاتى خود چون جاسوسى و مزدورى و نوکرى، براى متجاوزان تاکید کند.

اى دست پرورده ظالمان، قاتل فعالان سیاسى عرب و جاسوس درجه اول ستمگران نژادپرست تو را چه است با این بینوایان!

اینان وارثان درد روزگاران اند، اینان مردمان سخت ایستادگی در برابر نژادپرستان اند!

اینان بسان تو از خویشتن خویش نگذشتند تا به پستی و رذالتى که تو و امثال تو عبایى از آن براى خود دوخته اید، تن دهند.

 اینان پدران ومادران و برادران و خواهران شهداى راه آزادى احواز اند.

مردم عرب براى کرسى هاى مزدورى و نوکرى و خیانت تحت عنوان معاونت ریاست جمهورى و سفارت اشغالگران و آدمکشان ارزشى قائل نیستند و همه ما خواهان تحقق آزادى کامل و دستیابی به حق تعیین سرنوشت ملى به دور از دخالت بیگانگان و نوکران آنها هستیم. به یاد داشته باش که روز محاکمه تو و همه خائنان که دستانشان به خون مردم عرب آلوده است بسیار بسیار نزدیک است.

بمنظور بررسی ادعاهای سید احمد موسوی، بد نیست ابتدا نگاهی گذرا به سابقه فعالیت وی بیندازیم:

مدافع سرسخت سلب زمینهای کشاورزان عرب

طی دهه هفتاد و هشتاد شمسی در زمان تاسیس طرحهای خانمانسوز نیشکر، که نتیجه ای جز نابودی محیط زیست احواز و تغییر بافت جمعیتی شهر احواز نداشته اند، سید احمد موسوی بشیوه های مختلف به این طرح امنیتی خدمات بزرگی ارائه کرد. سید احمد موسوی به واسطه دیدار با شیوخ قبایل و تهدید آنها، بواسطه دروغپردازی و فریب دادن کشاورزان عرب مبنی بر اینکه طرحهای نیشکر پس از راه اندازی فرزندان کشاورزانی که زمینهایشان مصادره شده است را استخدام خواهند کرد، توانست هزاران هکتار از زمینهای کشاورزان عرب را به زور و فریب مصادره کرده و خدمتی بزرگ به اربابان خود در تهران انجام دهد. این اقدامات سید احمد موسوی دست داشتن وی در آوارگی دهها خانوار کشاورز عرب و حاشیه نشین شدن آنها را بهمراه داشت. همچنین وی بدون شک در قربانی شدن سالانه چند هزار احوازی در اثر بحران محیط زیست سهیم بوده و یک جنایتکار به تمام معنای کلمه است.

وی همچنین همکاری وسیعی با شرکت نفت بمنظور سلب اراضی کشاورزان عرب داشته است و در این زمینه توانسته است مساحتهای وسیعی از زمینهای مردم عرب را به تصاحب شرکت نفت درآورد.

مشارکت در سرکوب فعالان احوازی در داخل و خارج

سید احمد موسوی با حضورش در میان تندروان مذهبی مهاجر در شهر احواز و نقش امنیتی که داشته است در سرکوب جنبش حق خواهی ملت عرب احواز و بازداشت و شکنجه و اعدام جوانان عرب نقشی مهمی داشته و خدمتی بزرگ به سروران خود انجام داده است.

سید احمد موسوی در زمانی که سفیر ایران در سوریه بود نقشی مهم در بازداشت فعالان سیاسی احوازی در سوریه ادا کرده و چندین تن از جوانان عرب در دوره وی بازداشت شده و به سیاهچالهای جمهوری اسلامی بازگردانده شدند تا سالها در زندان بمانند و یا حکم اعدام بگیرند. بی شک وی شریک جرم جنایتکاران حاکم بر ایران در سرکوب حق خواهان و طرفداران ملت ستمدیده عرب احواز است.

مربی جنایتکاران و چماقداران

سید احمد موسوی یکی از شخصیتهایی پیروان سیدعلی خامنه ای است که در پرورش نیروهای ستم و سرکوب بسیج و گردانهای عاشورا و الزهرا نقش داشته است و همواره این پرورش یافته گان خشونت و جنایت را تقویت کرده تا هرگونه تحرکات حق خواهان عرب را به زور اسلحه سرکوب کنند.

بی شک این ملای جنایتکار که از هر موی ریشش شیطانی آویزان است، جز گرگ صفتی و بردگی اربابان فرقه گرا و نژادپرست صفتی نمی بارد.

نویسنده: جلیل ناصری

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى