در : صفحه اول » اخبار » برپایی نمایشگاه سیاست های شکست خورده رژیم درعبادان

برپایی نمایشگاه سیاست های شکست خورده رژیم درعبادان

تلاش های مذبوحانه رژیم جمهوری اسلامی برای مخدوش کردن چهره جنبش حق تعیین سرنوشت ملی مردم احواز با شکست مواجه شد. به گزارش فعالان احوازی از عبادان، رژیم جمهوری اسلامی در راستای مخدوش کردن چهره مردم عرب و جنبش ملی آنان نمایشگاهی در دانشگاه این شهر برپا ساخته است.

چندی است که نویسندگان درباری رژیم با اسطوره سازی از شیخ خزعل او را نماد فارس پرستی نشان داده اند. چندی بعد در یک چرخش خنده دار حاکمیت با برپایی نمایشگاهی در دانشگاه عبادان از شیخ خزعل به عنوان نماد و مبدا استقلال طلبی مردم عرب یاد کرده است.

نکته جالب در نمایشگاه یاد شده چاپ عکس های نیروهای نقابدار تروریست حزب پان ایرانیست است که از آنان به عنوان فعالان عرب یاد شده است.عکسهای یاد شده که ۳۴ سال پیش توسط عکاس معروف کاوه گلستان ثبت شده و در نشریه تهران مصور منتشر شده بودند.

 شخصی که در یکی از عکسهای یاد شده با نقاب و سلاح به دست دیده می شود از “نیروهای نقابدار ” تحت فرماندهی پان ایرانیستها و شخص احمد مدنی استاندار نظامی رژیم و محمد علی جهان آرا از نیروهای خون آشام و از ناقضان اصلی حقوق بشر است.

عملکرد کنونی رژیم گویای یک سیاست عوامفریبانه و فرافکنانه شکست خورده ای است که در آن همواره سعی دارد جنبش ملی مردم عرب را به تعدادی افراد و چند گروه خلاصه و تمام صورت مسئله را پاک کند.

فعالان عرب معتقدند که اینگونه رژیم جمهوری اسلامی ایران حکایت بن بست رسیدن سیاستهای عرب ستیزانه نظام است.

جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز- اخبار

khaz1

 

kkaz

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى