در : صفحه اول » اخبار » تظاهرات احوازی ها رو به روی سفارت ایران در دانمارک

تظاهرات احوازی ها رو به روی سفارت ایران در دانمارک

11

جمع بزرگی از احوازی های اروپا و دیگر فعالان سیاسی ملت های غیر فارس روز شنبه ۱۰ ژانویه ۲۰۱۵ در اعتراض به سیاست های ایران در احواز رو به روی سفارت این کشور در دانمارک تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان با در دست داشتن پرچم های احواز و دیگر اقالیم ملت های غیر فارس با سردادن شعارهایی سیاست های تهران در مناطق غیر فارس را محکوم وخواستار توجه جامعه جهانی به موارد گسترده و منظم نقض حقوق بشر در این منطقه شدند.

نقض حقوق بشر ، تلاش های مستمر و مذبوحانه رژیم تهران در راستای تغییر بافت جمعیتی مناطق غیر فارس به ویژه مناطق عرب نشین در جنوب و جنوب غرب ، محکومیت اشغالگری رژیم در مناطق ملی غیر فارس ، جلب توجه جامعه جهانی در مورد سیاست های ضد بشری رژیم و … از مواردی هستند که تظاهر کنندگان را به حضور در این مراسم واداشته است.

احوازی های خارج نشین هر از چندگاهی در لندن ، بروکسل ، آمستردام ، استکلهم ، برزبن استرالیا ، آدلاید استرالیا و اخیرا در کوپنهاگن اقدام به برگزاری تظاهرات های اعتراضی در اعتراض به سیاست های اشغالگرانه رژیم برگزار کرده اند.

جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز/ سیاست

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى