در : صفحه اول » اخبار » بیش از ٢٠ کشته در حمله سپاه به شهرهای جراحی و معشور

بیش از ٢٠ کشته در حمله سپاه به شهرهای جراحی و معشور

بیش از ٢٠ کشته در حمله سپاه به شهرهای جراحی و معشور

پادماز- بنا به گزارش تلفنی منابع محلی شهرهای معشور و جراحی، ظهر امروز دوشنبه هیجدهم نوامبر جاری در حمله وحشیانه سپاه و مزدوران حشد الشعبی به تظاهرکنندگان احوازی در شهر جراحی و کوی کوره شهر معشور بیش از ٢٠ تن از تظاهر کنندگان احوازی به قتل رسیده و دهها تن زخمی شدند.

فعالان احوازی تاکنون توانسته اند هویت شماری از شهیدان را تشخیص دهند که به شهر آتی است:

در شهر جراحی

١- فرزند عبدالله ابن غضبان حطاوی ( عجرش)

٢- قاسم ابن منصور باری

٣- همسر مختار عتقی

۴- علی خاجه البوعلی (دریس)

در کوی کوره شهر معشور: 

١- عباس عساکره

٢ – یوسف البوعبادی

٣- عدنان هلالی 

۴- محمد خالدی 

در یورش مسلحانه امروز به مردم عرب، نیروهای سپاه به همراه مزدوران حشد الشعبی و بسیجی های لباس شخصی با استفاده از اسلحه های خودکار تظاهرکنندگان عرب را به رگبار بستند و بیش از بیست احوازی را کشته و دهها تن را مجروح کردند.

بِنَا به گزارش تلفنی شاهدان محلی در میان کشته ها چندین کودک و زن به چشم می خورد. بویژه که یک زن باردار نیز در این حمله کشته شده است.

شاهدان محلی از پرواز هیلکوپترها برفراز این شهرها خبر داده و تانکرها و نفربرهای سپاه در حال حرکت بسوی کوی کوره معشور گزارش شده اند.

منابع محلی به نمایندگی از ساکنان این شهرها، خواستار توجه جامعه جهانی و توقف این کشتارها شده اند. منابع محلی می گویند که سپاه قطعی اینترنت و قطع ارتباطات را فرصتی مناسب برای کشتار دست جمعی مبارزان در کوی همیشه انقلابی کوره معشور ، دانسته و سعی دارد با استفاده از أدوات زرهی سنگین وارد کوی کوره شده و دست به قتل عام بزند.

فعالان احوازی از تمامی رسانه ها و إنسان دوستان درخواست کرده اند تا هرچه سریعتر خبرهای این کشتار بزرگ را منعکس کرده تا مانع از گسترش و ادامه این کشتارها در احواز شوند.

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى