در : صفحه اول » سیاسی » صدر در صدارت انسانیت گام نهاده است

صدر در صدارت انسانیت گام نهاده است

shadi-sadr

با شناختی که از اکثریت قریب به اتفاق نژاد پرستان داریم نباید از عملکرد غیر اخلاقی آنان در قبال خانم صدرتعجب کنیم، مگر اینکه خودمان را به بیراهه بزنیم،اگربخواهیم بدون تعارف ومجاملات کاذب تجارب خود را با کسی مرورکنیم، .وکمی با تعمق و دقت و بدون بازگشت به سالیان دور فرهنگ منفی و ضد بشری بخش بزرگی از جامعه فارسها علیه غیر فارسها را مدنظرقراردهیم ، اولین امری که به آن پی می بریم همان نهادینه شدن برتری طلبی ناشی از پست اندیشگی نژادپرستانه است.

در دنیایی که یک فوتبالیست سرشناس برای یک حرکت مشتبه به نژادپرستی با جریمه هنگفت محروم شدن از باز ی روبرو می شود، مربی یک تیم ایرانی وحشیانه ترین جمله را در حق یک بازکن سیاه پوست ودر حضور خبرنگاران می گوید وآب از آب تکان نمی خورد.

در کشوری بنام ایران با ادعای کاذب ۲۵۰۰ ساله وجعل سنگ گلین حقوق بشرکوروشی وحوزه های اسلامی واز نوع نابش ودر شهر های بزرگش مثل اصفهان وطهران از ورود کودکان معصوم افغانی به پارکها وحمامها با تابلو و بخشنامه ممانعت می شود، وبا وحشیانه ترین روش نزادپرستانه دهها میلیون کودک معصوم میلیونها غیر فارس را (عرب،کرد،ترک،بلوچ ، ترکمن ، لر و…) قریب یک قرن ودر سرزمین آباء واجدادیشان غاصبانه و بطور هدفمند و برنامه ریزی شده وبقصد از زندگی انداختن از تحصیل به زبان مادری محروم می کنند. بسیاری از به اصطلاح روشنفکران فارس از دکتر ومهندس و از استاد دانشگاه تا مراجع تقلید از چنین جنایتی وآن هم علیه کودکان معصوم حمایت می کنند.

وقتی استاد ومهندس فارس پس از چند دهه  در اروپا وآمریکا زندگی کردن درکشورهای پیشرفته هنوز قادر به پاکسازی خون وخوی خویش از پست اندیشی برتری طلبانه منزه نساخته، قطعا۸۷ سال نژادپرستی وخصوصا عرب ستیزی در فارسها تا عمق استخوان نهادینه شده است.

نژادپرستی ایرانی (فارسیسم) متاسفانه  نوعی بیماری ارثی ومهلک برای جامعه بشری است که در طول تاریخ بین قریب به اتفاق فارسها از مورث به وارث وچون ارث  انتقال یافته و می یابد.

یادمان نرفته وقتی که محمد خاتمی در جمله ای وقیحانه ودر امرکا گفت ما مسلمان شدیم و لی عرب نشدیم واین درحالی است که عمامه مشکی(نشانه سید بودن) و آباء واجدادش به استناد چنین ادعایی خمس سید بودن را کلاهبردارانه می خوردند و همه می دانند که اولین شرط چنین نسلی (سید بودن) و از سلاله پیامبر بودن است.

به نوشته های نویسندگان نزادپرستان فارس مراجعه کنید. به کتاب مقدسشان شاهنامه فردوسی مراجعه کنید. همه مملو از نژادپرستی و زمینه ساز چنین پست اندیشی است. نه تنها عرب وتورک را مورد توهین قرار داده بلکه شخصیت زن را با بدترین شکل ممکن تحقیر کرده است. به نوشته وگفته های سردمداران ملیون و افکار پان ایرانیستها واحزاب همفکرشان   که اکثرا فارق التحصیلان دانشگاه ها و لقب استاد را یدک می کشند مراجعه کنید، مگر فکر واندیشه ای بغیر از نژادپرستی آن هم از نوع وحشی تر ین آن مشاهده می کنید؟.

بر جفنگیات شاعرانشان مثل “هالو” و”مصطفی بادکوبه ای” مروری کنید و به حظار و شنوندگانی که برای شعرهای توهین آمیز به ملت عرب گوش فرا داده، با کف زدنهای ممتدشان وهوراهای حنجره پاره کن چنین شاعرانی را تشویق می کنند وهرچه توهین شاعر به ملت عرب احمقانه تر و غیر انسانی تر باشد برشدت و استمرار کف و هورای مهندسان و دکترهای فارس نشسته در سالن افزوده می شود.

رهبران و بزرگان احزاب و حوزه های دینی فارس ها با همه انشعاباتش همگی عامل و اساس ترویج و تلقین و تزریق فکر پست اندیشانه ی نژادپرسی  ونهادینه کردن آن در جامعه فارس هستند.

چنین زمینه سازان پست اندیش عامل ومسبب ۸۷ سال جنایتهای رژیم پهلوی ها و رژیم فعلی علیه غیر فارسها بوده وهستند،باید بدانیم و بپذیرم که حقیقت گفتاری، نوشتاری و رفتاری رژیمهای غاصب وحاکم گذشته وحال ومعارضین بنوبت آنان الگوی نژادپرستی بوده وهستند، اگر در همه چیز اختلاف نظر دارند قطعا در نژادپرستی وحدت نظر داشته ونقطه اشتراک همه آنها همین است .

نژادپرستان در سرکوب وجنایت علیه غیر فارسها متفق القول و العمل بوده، عده ای با قلم و زبان مسموم و بعضا زمینه ساز جنایت و نیروهای مسلحشان  با تیر و تفنگ وجرثقیل خون غیر فارسها (عرب وکرد وترک وبلوچ و ترکمن و لر و…) را ۸۷ سال ریخته اند.

قطعا وارثین و پرورش یافتگان چنین تفکرات مریض، تاب تحمل گفته های بشر دوستانه حقوقدان محترم خانم شادی صدر را نخواهند داشت،اکیدا اگر محل زندگی ایشان (خانم صدر)در اروپا نبود، خیلی وقتها فتوای مشترک الصدور(ملی گراها وملا گراها) را با جنایتی وحشیانه علیه این بشر دوست و مدافع حقوق انسان را اعمال می کردند.

اما زهی خیال باطل کرده اند،همه نژادپرستان باید بفهمند و بفهمانند و بدانند که، خانم صدر وهمراهانش در گامی که برداشته اند، تردیدی بخود راه نخواهد داد،ایشان خوب می دانند که دفاع از غیر فارسها وخصوصا مردم عرب وی ودوستانش را نه تنها با رژیم بلکه با احزاب و گروهای زیادی از اپوزسیون نژادپرست رودرکرده وخواهد کرد وارزش والای چنین گام شجاعانه و طعم شیرین دفاع از حقوق بشر نزد خانم صدر افزون تر وشیرین ترکرده و می کند.

خانم صدر بخوبی می داند که چه تابویی را شکسته و می شکند وچه قدسیت کاذبی را ویران می کند، قدسیتی که زائیده حوزه و دانشگاه هایی است که قریب یک قرن مشغول نهادینه کردن نژادپرستی با غلاف دین ومذهب وخلق قدسیت جمکرانی برای تمامیت ارضی علیه حق تعیین سرنوشت بوده اند.

خانم صدر و یارانش در سازمان عدالت برای ایران، گامی بلندتر ازهمه حقوقدانان فارس ومدعیان دفاع از حقوق بشر  برداشته اند،ایشان با فکر واندیشه ای زلال ودرک و یقینی که از همه حقوق بشر و بشریت دارند، در این دفاع مقدس گامی فراتر از قوم و نژاد برداشته، با قرائتی دقیق از اعلامیه جهانی حقوق بشروکنوانسیونهای منشعب آن، از حقوق همه انسانها، از هر قوم و نژاد دفاع کرده و می کنند، خصوصا دفاع شجاعانه وبشر دوستانه خانم صدر ویارانش از مردم عرب که بیش از ۸۷ سال همه حقوقشان تضییع وزمین ومایملکشان مغصوب گردیده است، شادی با این گام پر مخاطره وقابل تقدیربرگ زرین و فراموش نشده ای را در تاریخ  شجاعانه خویش به ثبت رساند.

آنانی که به تحریک نژادپرستان وگردانندگان پشت صحنه و با کلمات و جملات توهین آمیز این شجاع زن ومدافع راستین حقوق بشر را با انگیزه ای نژادپرستانه درسایتها و در گفتارهای اینترنتی و رسانه های دیگر مورد هجمه احمقانه خود قرار داده و می دهند باید بدانند کاری فراتر از عبث نمی کنند.

نژادپرستان پست اندیش  باید بدانند که صفحه ننگین دیگری با چنین عملکردی را بر تاریخ خود وبثمن بخس افزوده اند،اگر تا دیروز با سرکوب و کشتار جمعی ملت عرب وکرد وترکمن و…. زمان را بر وفق مرادشان می پنداشتند وهمچنان با قلم فرسائی وسخنان زهرآگین وبه امید حمایت بعضی آسیمیله شده های خود باخته عرب، کرد ، ترک ، لر و..، چون گذشته مشغول جمع آوری هیزم برای گرم نگهداشتن  تنورجنایت و قتل وخونریزی غیر فارسها هستند، باید به آنها گفت: ” این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست”.

نویسنده: ابو محمد المحمراوی

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى