در : صفحه اول » دیدگاه » عوامفریبی جمهوری اسلامی از زبان کانال “من وتو”

عوامفریبی جمهوری اسلامی از زبان کانال “من وتو”

تصویر نقابداران جنایکار از اعضای مرکز فرهنگی نظامی خ ر م ش ه ر به رهبری قاتل معروف محمد جهان آرا

طی روزهای گذشته کانال تلویزیونی “من وتو” با دریافت آرشیو جنایتهای جمهوری اسلامی در احواز و دیگر اقالیم غیرفارس، به نیابت از این رژیم جنایتکار ماموریت یافته است تا جنایتهای دولت مرکزی را توجیه کند و آنرا امری عادی جلوه دهد.

این بار نیز مرکزگراها به خوبی نشان دادند که مرکزگرای اپوزیسیون در رویارویی با موج حق خواهی ملل غیرفارس هم سنگر جمهوری جنایت و قتل و قلع و قمع اسلامی ایران است.

کانال “من وتو” با استفاده از همان شیوه های جمهوری اسلامی، حق خواهی مردم عرب محمره را تعصب قومی دانسته و بی گناهان عرب در محمره که بیش از پنج قبضه تنفگ برنو در دست نداشتند را متهم به حمله به فارسهای تا دندان مسلح به رهبری جهان آرای قاتل، معرفی می کند.

“من وتو” بسان جمهوری اسلامی با کتمان و تحریف حقایق سعی دارد تا جنبش مدنی ملت عرب احواز و دیگر ملل غیرفارس را به تعصب قومی کاهش دهد و بدین ترتیب نتیجه گیری کند که عربها در احواز یک خطر هستند که هر از چند گاهی آتش آن زبانه می کشد و می بایست سرکوب شوند.

این مزدوران مرکزگرا کشتار بیش از ۵۰۰ تن از کودکان و زنان و مردان و پیران شهر محمره و ریختن پیکرهای آنها در رودخانه بواسطه نیروهای تحت رهبری جنایتکار مدنی و خونخوار معروف جهان آرا را انکار کرده و تصاویر فارسهای نقابدار و تا دندان مسلح را به دروغ به مسلحان عرب نسبت می دهد.

کانال “من وتو” نقابداران حامل عکسهای خمینی را به دروغ عرب خوانده است

نقابداران همان فارسهای مهاجری هستند که تحت عنوان “مرکز فرهنگی نظامی خ ر م ش ه ر”به رهبری جهان آرا گرد آمده بودند و این جانیان تا دندان مسلح همگی فارسهایی هستند که هم اکنون در دستگاه جرم و جنایت جمهوری اسلامی منصب دار هستند و مسئولان اصلی قتل عام مردم عرب بی گناه محمره اند.

در تمامی تصاویری که از آرشیو جمهوری اسلامی درز کرده تصویر نقابدران مسلح اعضای فرقه جهان آرا به چشم می خورد. در تمامی این تصاویر نقابداران فارس و ماموران نیروی دریایی ایران هستند که اسلحه بدست هستند. تنها دو یا سه جوان عرب با در دست داشتن تفنگ قدیمی برنو در حال نگهبانی از منزل آیت الله شبیر خاقانی بودند، در این تصاویر دیده می شوند. این حقیقت که مرکزگراها هیچگونه دلیلی برای مسلح نشان دادن مردم عرب ندارند، آنها را به این کار واداشته است تا نقابداران حامل عکسها خمینی را به مردم عرب نسبت دهند.

جمهوری اسلامی در سایه نابودی کامل شهر محمره و آوارگی تمام ساکنان این شهر در جنگ با عراق و از بین رفتن آرشیو و شواهد دال بر این کشتار، ۴۰ سال سعی کرد که با سکوت تام هیچگونه خبر، فیلم و یا گزارشی از قتل عام محمره به بیرون درز نکند. تا اینکه طی سالهای اخیر فعالان احوازی با انتشار جزئیات این کشتار بزرگ آنهم از زبان افرادی که کشتار را به چشم خود دیده اند، این رژیم جنایتکار را رسوا کردند.

شکست جمهوری اسلامی در بایکوت اطلاعاتی این کشتار بزرگ و رواج سالیاد این کشتار فجیع در سالهای اخیر در میان نسل جدید عرب احواز، عدم وجود هرگونه مقبولیت داخلی و خارجی برای دستگاه دروغ پردازی جمهوری اسلامی، همگی سبب شده است تا این رژیم قاتل دست کمک به سوی برادران مرکزی گرای خود در اپوزیسیون برده و ماموریت تحریف حقایق و کتمان این کشتار بزرگ را به کانال “من وتو” بسپارد.

مرکزگراهای “من وتو” بسان جمهوری اسلامی با بستن اتهام تجزیه طلب و مسلح بودن به جنبش مدنی مردم عرب محمره به رهبری آیت الله شبیر خاقانی، خون این مردم را مباح کرده و ساحت کثیف جمهوری اسلامی از این جنایت مبرا می کنند. این اقدام کانال “من وتو” نوعی ترویج خشونت و کشتار محسوب می شود و بر فعالان احوازی است تا با پیگیری حقوقی مسئولان این کانال را به محاکمه بکشانند.

این اقدام مزدوران “من وتو” در حمایت از جمهوری اسلامی در ارتکاب این جنایت بزرگ و جوسازی این کانال علیه جنبش مدنی ملت عرب احواز اقداماتی هستند که این کانال تلویزیونی را در صف کانال جمهوری اسلامی نظیر پرس تی وی و غیره قرار می دهد. استمرار این کانال در پیشبرد چنین رویکرد خشونت گرا و حامی تروریسم جمهوری اسلامی، ضرورت پیگیری حقوقی این کانال را افزایش می دهد.

نویسنده: علی سعید

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى