در : صفحه اول » عکس » موج جدید عرب ستیزی در میان ایرانیان

موج جدید عرب ستیزی در میان ایرانیان

درپی درگیریهای اخیر نیروهای داعش و کردها در شهر عین العرب (کوبانی)، ایرانیها در سطوح مختلف اجتماعی و سیاسی در داخل و خارج از ایران با ابراز مجدد عرب ستیزی، موجی نو از نژادپرستی را در سطح رسانه و شبکه های اجتماعی علیه عربها براه انداخته اند.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران بمدت بیش از سه سال در کنار جلاد سوریه بشار اسد ایستاده و تاکنون باعث مرگ بیش از ۲۰۰ هزار عرب سوری شده است. هیچ یک از مدافعان کذایی کوبانی در قبال کشتار ملت عرب سوریه موضع نگرفته و اکنون کوبانی و کردها را بهانه کرده اند تا به عربها بتازند. نژادپرستان در غالب گروههای فرقه گرای شیعی، سکولار نژادپرست، خاک پرستان، چپها و راستها همگی به بهانه های مختلف در عرب ستیزی شریک شده و فضایی چندش آور و مملو از نژادپرستی را براه انداخته اند.

بمنظور یادآوری موضع دوگانه و غیراخلاقی این نژادپرستان در قبال جنایتهای جمهوری اسلامی در سوریه و عراق و یمن و لبنان، تصاویری دردناک از قربانیان جمهوری اسلامی در سوریه را منتشر می کنیم. این تصاویر توسط توفیق اهوازی جمع آوری شده است.

عکسهای زیر حاوی تصاویری دردناک است و ممکن است بیننده را آزار دهند.

 syria

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى