در : صفحه اول » اخبار » انفجار در العزیزیه احواز هشت منزل مسکونی را تخریب کرد

انفجار در العزیزیه احواز هشت منزل مسکونی را تخریب کرد

انفجار

 

خبرگزاری های محلی وابسته به نظام از وقوع انفجار در لوله های گاز وتخریب هشت منزل مسکونی در کوی العزیزیه احواز خبر دادند. این انفجار که در ساعت ۱۱:۳۰ روز دوشنبه ۴ مارس ۲۰۱۳ رخ داده است، علت آن غیراستاندارد بودن لوله های گاز اعلام شده است. تاکنون از تلفات جانی این انفجار خبری دقیق منتشر نشده است.

امیر نجفی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری احواز در خصوص این حادثه اظهار داشت: بر اثر نشت لوله‌های گاز در خیابان طلوع بین خیابان غزنوی و خیابان کیان در منطقه عزیزیه (خشایار)، هشت منزل مسکونی تخریب شد. نجفی افزود: این منازل شامل چهار ساختمان مسکونی دو واحدی در دو خیابان مجاور یکدیگر بوده که به طور صددرصد تخریب شده‌اند. وی گفت: شدت حادثه آن چنان بوده که دو منزل مسکونی ویلایی جنب این ساختمان‌ها نیز آسیب دیده و دچار ریزش آوار شده‌اند.

از آمار تلفات تا کنون خبر دقیقی در دست نیست و شماری از مجروحان به بیمارستان منتقل شده اند.

شایان ذکر است که آمار رسمی تلفات انسانی اعلام شده از سوی مسئولان محلی با گفته های ساکنان منطقه مطابقت ندارد. مردم ساکن در حوالی محل وقوع انفجار می گویند با وجود گذشت یک ساعت از وقوع حادثه، عملیات آواربرداری هنوز آغاز نشده بود و لودر و دستگاه‌های خاک‌بردار هنوز در محل حاضر نشده‌ بودند. همچنین بنا به گفته همسایگان، ساکنان منازل مسکونی که دچار تخریب صددرصدی شده‌اند، در هنگام وقوع انفجار در منزل حضور داشته‌اند.

منبع: خبرگزاری های محلی

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى