در : صفحه اول » سیاسی » حنای مافیای حاکم بر احواز دیگر رنگی ندارد

حنای مافیای حاکم بر احواز دیگر رنگی ندارد

zarrehbin

درحالی که کمتر از یک ماه به قیام سال ۲۰۰۵* مردم عرب اقلیم الاحواز باقی نمانده، دستگاه اطلاعاتی رژیم بار دیگر با بکارگرفتن برخی از مزدوران خود، سعی دارد چهره فعالان فرهنگی و سیاسی عرب در داخل و خارج از اقلیم را تخریب کند.

در همین راستا هفته گذشته، “مجاهد اخوان” یکی از مزدوران رژیم  به منظور اعلام وفاداری خود به رژیم سفاک آخوندی و اشغالگر، برای مخدوش کردن چهره فعالان فرهنگی، سیاسی شهرستان “خلفیه” (واقع در ۹۰ کم شرق احواز) تمام عابر بانک های این شهرستان را تخریب کرد.

مسئولان اطلاعات رژیم اشغالگر با پوشاندن لباس های عربی بر تن مزدورخود، تلاش کردند که چنین القاء کنند که فعالان فرهنگی عرب و از جمله آنان پنج فعال مدنی اهل این شهر که در زندان کارون احواز نگهداری می شوند ، افرادی از جنس مهدی اخوان هستند. گفتنی است که محمد على عمورى، هادى راشدى، هاشم شعبانى، جابر آلبوشوکه و مختارآلبوشوکه، پنج فعال فرهنگی عرب شهرستان خلفیه هستند که چندی پیش به اتهام محاربه با خدا و رسولش و تهدید علیه امنیت ملی از سوی دادگاه رژیم فارس به اعدام محکوم شده اند.

تلاش زمامداران رژیم و مافیای محلی آن در مناطق عرب نشین برای تخریب چهره فعالان فرهنگی وسیاسی عرب داخل و خارج اقلیم در حالی انجام می شود که دیر زمانی است تمام نهادهای بین المللی و انسان های آزادی خواه و منصف به هویت واقعی و پلید این رژیم پی برده اند.

بنابراین هویت مهدی اخوان، مزدور ۳۰ ساله  برای ساکنان شهرستان خلفیه نیز شناخته شده است و همه نسبت به این امر آگاهی دارند که وی همراه با همسر خود فاطمه از طریق خوش خدمتی هایی که به اربابان خود کرده اند، صاحب بزرگترین فروشگاه موبایل در این شهرستان هستند.

تلاش زمامداران رژیم و مافیای شهرستان خلفیه اما برای تخریب چهره فعالان فرهنگی، سیاسی ، ملت های عرب، ترک، بلوچ ، ترکمن ، کرد و… را می توان به  فردی که در حال غرق شدن در رودخانه است تشبیه کرد که برای نجات جان خود دست خود را به سوی هر جنبده ای دراز   می کند.

 در همین راستا زمانی که نقشه اداره اطلاعات فاش می شود و همه دوربین های بانک ها و مردم شهادت می دهند که مخرب اصلی عابر بانک ها شخصی مهاجر به نام مجاهد اخوان بوده و نه فعالان فرهنگی و مدنی عرب اینبار اداره اطلاعات شهر اقدام به بازداشت صوری او می زند تا وانمود شود که این شخص نیز طبق قانون مجرم است! حال آنکه همه مردم می دانند که او اجرای کننده طرح ها و برنامه های اطلاعات بر ضد مردم عرب است.

زمامداران کوته فکر دولت جمهوری اسلامی و مافیای محلی حاکم بر مناطق اشغالی احواز باید به خوبی به این نکته پی ببرند که حنای آنها دیگرهیچ رنگی ندارد و این گونه تلاشها راه به جایی نخواهد برد؛ چرا که نسیم بهار عربی که با ساقط کردن حکومت دیکتاتوری “زین العابدین بن علی” درتونس وزیدن خود را آغاز کرد به زودی همچون تندباد تمام ایران را در خواهد نورد و به استعمارننگین ملت های غیر فارس پایان خواهد داد.

توضیح:۱۵ آوریل سال ۲۰۰۵  در پی انتشارنامه محمد علی ابطحی، رئیس سابق دفترمحمد خاتمی رئیس جمهوری رژیم فارس، مبنی بر تغییر جمعیت بومیان عرب اقلیم الاحواز، تظاهرات گسترده ای در این اقلیم صورت گرفت. در آن هنگام، نیروهای امنیتی صدها معترض را دستگیر و ده ها نفر راکشتند. از سال ۲۰۰۵ به این سو فعلان مدنی عرب همواره آماج هجوم نیروهای امنیتی قرار گرفته اند.

به قلم: سلطان خلیفه

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى