در : صفحه اول » اخبار » دوزندانی عرب پس ازتحمل شکنجه های سخت، به زندان کارون بازگردانده شدند

دوزندانی عرب پس ازتحمل شکنجه های سخت، به زندان کارون بازگردانده شدند

Hadi_rashedi

هاشم شعبانی وهادی راشدی که درحدود دوماه قبل از زندان کارون به محل نامعلومی انتقال داده شده بودند پس از تحمل شکنجه های سخت، سه روز پیش به زندان کارون بازگردانده شدند.

به گزارش فعالان حقوق بشر احوازی هاشم شعبانی نژاد به مدت ۵۲ روز وهادی راشدی به مدت سه هفته آزار وشکنجه توسط نیروهای امنیتی اطلاعات درمکانی نامعلوم  را متحمل شده اند.

بنا به این گزارش از احواز وضعیت جسمانی این دو فعال فرهنگی موسسه الحوار شهر خلفیه دراثر شکنجه های شدید فیزیکی و روحی به شدت وخیم شده است.

خانواده های این فعالان فرهنگی تا کنون موفق نشده اند با فرزندان خود ملاقات کنند وتنها به واسطه تماس تلفنی از بازگشت فرزندان شان به زندان کارون مطلع شده اند.

فعالان حقوق بشر احوازی علت انتقال این فعالان فرهنگی شهر خلفیه به مکانی نامعلوم و شکنجه آنها را انتشار نامه از سوی هاشم شعبانی می دانند. وی در این نامه که در سطح رسانه ها انتشار وسیعی یافته است، اتهامات منسوب به خود را رده کرده واز شکنجه های شدید جسمی وروانی فعالان موسسه الحوار خبرداده است.

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى