در : صفحه اول » اخبار » روسپی های جاسوس ایران در ترکیه به دام افتادند

روسپی های جاسوس ایران در ترکیه به دام افتادند

imagesCAWMKTLE

گوناز تی وی: ۸ زن ایرانی که در پوشش روسپیگری و عقد متعه از مقامات کلیدی ترک جاسوسی می کردند، بازداشت شدند.

 به گزارش گوناز تی وی به نقل از روزنامه حریت چاپ ترکیه، این ۸ زن ایرانی پس از ورود غیرقانونی به ترکیه، با تشکیل گروهی ۲۴ نفره که ۱۰ نفر از آنها زن بود، از برخی مقامات کلیدی ترکیه جاسوسی می کردند.

بنا به این گزارش، این گروه پس از ۹ ماه کار امنیتی – اطلاعاتی نیروهای ضد جاسوسی ترکیه، دیروز ۲۳ ماه می بازداشت شده اند. افراد بازداشت شده پس از برقراری ارتباط عاطفی با ماموران برجسته پلیس، ارتش و دیگر مناصب حساس، به عقد متعه ایشان در آمده و پس از کسب اطلاعات  و اسناد لازم، آن را به سرویس امنیتی ایران می فرستادند.

در بازرسی از خانه این جاسوسان تصاویر برهنه ای از مقاماتی که با آنها در ارتباط بودند به دست آمده است. این گزارش می افزاید یکی از بازداشت شدگان به اسم زهرا.ی ضمن رد اتهامات وارده اعلام نموده است تنها برای تجارت سنگ های زینتی وارد خاک ترکیه شده اما وقتی از تلفن همراه وی تصاویری از روابط جنسی وی با مقامات نظامی ترکیه به دست آمد، به ارتباط خود با ماموران امنیتی ایران اعتراف کرد.

ائلوینا. آ  دیگر جاسوس بازداشت شده نیز ضمن رد اتهام جاسوسی تنها به روسپیگری خود اقرار نموده است. اما در بازرسی از اتاق وی در هتلی در شهر ایغدیر، یادداشت ها و تصاویری به دست آمد که نشانگرجاسوسی وی از تعدادی از مقامات نظامی و بروکرات ایغدیر و مناطق اطراف بود.

یکی از کارشناسان مسائل امنیتی در گفتگو با گوناز تی وی، از احتمال وقوع بحران امنیتی بین ایران و ترکیه در پی این ماجرا خبر داده است.

لازم به ذکر است مناسبات ایران و ترکیه پس از وقوع جنگ داخلی سوریه، رو به سردی گرائیده است. پیشتر نیز ترکیه بارها ایران را به حمایت از گروه تروریستی پ ک ک متهم نموده بود.

هنوز مقامات ایرانی نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده اند.

از گوناز تی وی

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى