در : صفحه اول » اخبار » هشدار نسبت به برافروختن جنگ فرقه ای در احواز

هشدار نسبت به برافروختن جنگ فرقه ای در احواز

بنا به گزارشهای رسیده از شهر احواز، مزدوران جمهوری اسلامی ایران به منظور برافروختن جنگ فرقه ای در عراق و سرکوب انقلاب مردمی عراق اقدام به تبلیغات گسترده ای برای جمع آوری داوطلبان اعزام به عراق کرده اند.

بنا به این گزارشها نیروهای تبلیغاتی سپاه پاسداران اقدام به برگزاری نشستهای عدیدی در مساجد مختلف شهر احواز نموده و در حال براه انداختن جنگ روانی و به بازی گرفتن احساسات مذهبی شیعیان و ترویج شایعات مبنی بر عزم انقلابیون عراق برای تخریب عتبات، هستند.

در همین راستا قرار است امروز نشستی در همین زمینه در مسجد عباد محله لشکرآباد برگزار شود و از داوطلبان اعزام به عراق نام نویسی شود.

فعالان عرب احوازی به عامه مردم عرب احواز هشدار می دهند که رژیم دیکتاتوری و فرقه گرای جمهوری اسلامی ایران، که تا همین روزهای اخیر دستش به خون علی چبیشاط و سید خالد موسوی و هاشم شعبانی و هادی راشدی و دهها تن از دیگر جوانان عرب احواز آغشته است، خود بزرگترین رژیم جنایتکار خاورمیانه است و نباید اسیر دستگاه دروغ پراکنی این رژیم شد.

در نشست امشب در محله لشکرآباد با عنوان ” تجمع امت حزب الله برای اعلام آمادگی حفاظت از عتبات عالیات عراق ” قرار است کعبی سخنرانی کند و مردم را به ثبت نام برای اعزام به عراق متقاعد سازد. در همین راستا به منظور استفاده ابزاری از احساسات مذهبی مردم قرار است احمد طرفی مداحی خواهد کرد.

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى