در : صفحه اول » اخبار » سپاه با ممانعت از رسیدن کمکهای مردمی، سعی در فشار بر بحران زده گان دارد

سپاه با ممانعت از رسیدن کمکهای مردمی، سعی در فشار بر بحران زده گان دارد

پادماز – بنا به گزارش های مکرر تصویری رسیده از مناطق درگیر سیل ساختگی دولت ایران در اقلیم احواز، نیروهای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران اجازه رسیدن کمکهای مردمی نظیر غذا، آب و پوشاک را به مناطق حمیدیه و روستاهای سوس و دیگر مناطق را نمی دهد.

کمیته های مردمی جهت یاری به بحران زدگان فاجعه سیل ساختگی، با ارسال فیلمهایی اعلام کردند که سپاه به بهانه های عدیدی نظیر ناامن بودن راهها اقدام به ضبط کمکهای مردمی رسیده از دیگر شهرها کرده و راه را بر رسیدن کمکهای مردمی به نیازمندان بسته است.

این امر در حالی صورت می گیرد که مسئولان امنیتی اقلیم الاحواز، به جای امدادگری اقدام به فراخواندن نیروهای ضد شورش از استان لرستان کرده و تصاویر رسیده نشان می دهد که این نیروها جهت فشار بیشتر بر ساکنان شهرهای خفاجیه و حمیدیه و حویزه وارد این مناطق شده اند.

این اقدام امنیتی دولت ایران در فشار وارد آوردن بر مردم در شهرهای بحران زده و قطع راه وصول کمکهای مردمی به این مردم، به دنبال مقاومت حماسه آفرینانه مردم دشت میسان در برابر توطئه دولت مرکزی برای ویران سازی مناطق عرب نشین و پاکسازی نژادی در این مناطق، صورت می گیرد.

بنا بر مصوبات سازمان ملل دولتهای حاکم بر ملتهای غیر حاکم بر سرنوشت خویش،  موظف به حفظ جان و مال و هستی و دارایی و مسکن مردم بوده و هرگونه تعرض به آنها جنایت محسوب می شود.

فعالان احوازی معتقدند که دولت ایران قصد دارد تا نتایج وخیم برنامه های غلط و ضد انسانی اش که هرگونه سنخیتی با طبیعت ندارد و چرخه زیست محیطی در غرب زاگرس را به هم ریخته است؛ بهانه قرار داده و بدین ترتیب بخش اعظم اقلیم احواز را زیر آب برده و پاکسازی نژادی انجام دهد.

اقدام وزیران کابینه روحانی در اعلام آمادگی دولت نسبت به واگذاری زمین به کشاورزان عرب در شهرهای مرکزی ایران، خود افشاگر این توطئه رژیم است.

مقاومت مردان و زنان احوازی در برابر این توطئه و عدم خروج از شهرها، توطئه دولت ایران را متوقف ساخته است. بر همین اساس است که رژیم سعی دارد تا از اهرم فشار استفاده کند تا مردم را مجبور به ترک خانه های خود ساخته و فرصت مناسب برای ویرانی این شهرهای تاریخی را داشته باشد.

بخش خبر – پادماز

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى