در : صفحه اول » اخبار » عضو “مجمع تشخیص مصلحت پان فارسیسم” رویکرد تغییر مذهب را خطرناک خواند

عضو “مجمع تشخیص مصلحت پان فارسیسم” رویکرد تغییر مذهب را خطرناک خواند

عضو “مجمع تشخیص مصلحت پان فارسیسم” موسوم به مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی سخنانی در احواز با ترفندهای خاص آخوندها به جای اینکه بگوید تغییر مذهب مردم از “شیعه” به “سنی” ضربه سنگینی به رژیم پان فارس و پان شیعه زده ، اظهار کرد: “وضعیت فرهنگی مردم در زمینه مسایل اعتقادی و دینی نسبت به دوران اول انقلاب ضعیف‌تر شده است”.

علی اکبر ناطق نوری این سخنان را امروز ۲ جون ۲۰۱۴ در جمع آخوندهای حکومتی در اقلیم احواز اظهار کرده است. او از عملکرد و سیاست های نژادگرایانه حکومت نسبت به مردمان غیر فارس و غیر شیعه سخنی به میان نیاورد.

او با اعلام ترس خود و دیگر افراد حاکمیت از وضعیت بحرانی موجود ضمن انتقاد از کشف اسرار دولت یازدهم و ضعف های آن اضافه کرد: باید مسائل درونی را در محافل داخلی بیان و حل کرد و نیازی به مطرح کردن بر روی منبرها و رسانه‌ها نیست!

ناطق نوری بیشترین تعداد شرکت های نوشابه سازی و آب معدنی در سراسر ایران را در ملکیت شخصی خود دارد. برادر ایشان نیز یکی تجار سرشناس حکومتی است.

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى