در : صفحه اول » اخبار » تظاهرات گسترده همراه با شعارهای ملی درپی فوت جوان اهل خلفیه

تظاهرات گسترده همراه با شعارهای ملی درپی فوت جوان اهل خلفیه

received_m_mid_1390356889947_6052c5f53f525aeb72_0

به گزارش منابع محلی، روز سه شنبه۲۱ ژانویه ۲۰۱۴ درپی فوت کاظم سیلاوی جوان عرب اهل شهر خلفیه، در اعتراض به اهمال صورت گرفته از سوی بیمارستان، مردم این شهر تظاهرات  وسیعی به راه انداختند. در این تظاهرات که به طول ٢ کیلومتر بود، شرکت کنندگان دراعتراض به عدم رسیدگی به بیماران ازسوی بیمارستان شهر، شعارهای ملی احوازی و شعارهای ضد نظام جمهوری اسلامی سر دادند.

منابع محلی افزودند، عدم رسیدگی و بی اعتنایی مسؤلان و پزشکان این بیمارستان سبب مرگ کاظم سیلاوی فرزند جواد شده است. هنگام حضور متوفی در بیمارستان، پزشکان به خانواده سیلاوی اطلاع داده بودند که فرزندشان فوت نموده است. اما پس از آنکه این جوان عرب جهت خاکسپاری به قبرستان انتقال داده شد، معلوم شد که نامبرده هنوز زنده است.

مردم حاضر در قبرستان با بیمارستان تماس گرفته و درخواست آمبولانس نمودند اما مسؤلین بیمارستان أهمیتی به درخواست آنها نداد. مردم مجبور شدند که جوان مذکور را به وسیله ماشین شخصی به بیمارستان منتقل کنند که در بین راه وی فوت کرد. این امر باعث خشم مردم شهر شده و تظاهرات بزرگی به راه انداخت.

کاظم سیلاوی ٣٠ ساله متأهل و دارای فرزند می باشد. او یکی از فعالان عرب در شهر خلفیه  و همکاری های فراوانی با موسسه الحوار ( گفتگو) داشت. نامبرده  در انتخابات شورای شهر سال ٢٠٠٣  و همچنین در فعالیتهای فرهنگی و مدنی از جمله برپایی سمینار ها و شب شعر فعالیتهای زیادی داشته است.

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى