در : صفحه اول » اخبار » در اثر انفجار مین یک کودک احوازی راهی بیمارستان شد

در اثر انفجار مین یک کودک احوازی راهی بیمارستان شد

kodakپادماز- دیروز پنجشنبه دهم دسامبر سال ۲۰۱۵ میلادی ساعت ١۶:٣٠ ظهر، یک مین در خارج از پادگان فرجوانی در حومه شهر احواز و روبروی کوی صیاحی بر روی یک کودک ١١ ساله منفجر شد و وضعیت او وخیم اعلام شده است.

“حمزه عبیداوی فرزند مهدی “از اهالی کوی “صیاحی” در حین بازی بوسیله یک مین مجروح و هم اکنون در بیمارستان گلستان و در بخش CCU  بستری می باشد.

طبق گفته بستگان حمزه، بعد از حادثه حمزه را به بیمارستان کرمی منتقل کردیم اما این بیمارستان هزینه ای از پدر حمزه جهت  بستری درخواست می کنند که بدلیل بیکاری پدر او و وضعیت معیشتی قادر به پرداخت هزینه نبوده و او را به بیمارستان گلستان منتقل کردند.

گفتنی است ،مواد منفجره ای که باعث این حادثه شده جزء  زائعات و باقی مانده های پادگان که بیرون از “پادگان فرجوانی ” ریخته شده است.

کوی صیاحی جزء شهر احواز و از مناطق حاشیه و محروم شهر است و وجود پادگان نظامی و متخلفات آن تهدیدی برای ساکنان منطقه می باشد.

بیمارستان “کرمی ” در چند سال پیش با خمس و زکات مردم تأسیس شد که قرار بود افراد محروم و فقیر در آن بصورت رایگان درمان شوند اما بعد از چندی به یک بیمارستان خصوصی و متعلق به ثروتمندان مبدل شد.

منبع: فعالان حقوق بشر احوازی

بخش خبر – جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى