در : صفحه اول » اخبار » رهبر ارتش آزاد سوریه: از سرزمین عربی احواز خارج شوید

رهبر ارتش آزاد سوریه: از سرزمین عربی احواز خارج شوید

رهبر ارتش آزاد سوریه درپاسخ به سخنرانی اخیر سیدحسن نصرالله وادعای وی در آمادگی حزب الله برای آزادی قدس پاسخ شدید اللحنی داده است. وی درپاسخ سید حسن نصرالله از وی خواسته است تا دست از عوامفریبی بردارد. رهبر ارتش آزاد سوریه از حزب الله وایران خواست تا به جای سردادن شعار آزادی قدس از سرزمین های عربی اشغال شده از سوی ایران که در راس آنها سرزمین احواز عربی است، خارج شوند.

سخنان ریاض الاسعد رهبر نیروهای ارتش آزاد سوریه به شرح آتی است:

بیانیه فرمانده ارتش آزاد سوریه ریاض الاسعد در پاسخ به حسن نصرالله:

بسم الله الرحمن الرحیم

قدس وحمص به دست فارس ها آزاد نمی شوند

ای برادران سوری آزاده، حزب الله به شیوه رایج خود ادامه داده و به دروغ پردازی و فارسی سازی مسائل جهان عرب ادامه می دهد. حسن نصرالله دبیر کل سازمان ایرانی گرا ادعا می کند که بر آزادی قدس حریص است، در حالی که نادیده می گیرد که چگونه نظام جنایکار اسدی و همدست حزب الله در کشتار مردم سوریه، بیش از چهل سال است که مرزهای اسرائیل را پاس داشته و مانع از مقاومت فلسطینان در برابر اشغالگر سرزمین شان شده و کشتارهای یرموک و تل الزعتر و خان الشیخ ودیگر کشتارها به واسطه نظام صهیو- اسد لاتی(لات اشاره به حزب لات که همان حزب ایرانی حسن نصرالله است) در حق اردوگاه های فلسطینیان صورت گرفته است.

این نمایش حزب لات در ارتباط با آنچه “روز جهانی قدس” خوانده می شود جز فارسی سازی چالش ها ومسائل امت عرب و خدمت به ولایت فقیهی که طمع استعمار قدس نظیر هر استعمارگر دیگر را دارد، نیست. در حقیقت ولایت فقیه روی دیگر صهیونیست جهانی است.

حزب الله در حرف برای آزادی فلسطین آمادگی خود را اعلام می کند در حالی که نیروهای ایرانی اش فلسطینیان را در یرموک و دیگر شهر و تجمعات سوری قتل عام می کنند، گویا خامنه ای قصد آزادی فلسطین را برای کسانی غیر از عرب ها وفلسطینیان دارد. فلسطین مسئله اصلی عرب ها است و مسئولیت عربها به شکل عام و مسئولیت هرسوری به شکل خاص است.  سوریه در راه دفاع از عربیت فلسطین شهیدان زیادی که در راس آنها عزالدین القسام است را قبل از تشکیل جمهوری حسن نصرالله و جمهوری خمینی وخامنه ای، نثار فلسطین کرده است.

کسی که آزادی فلسطین را هدف خود می داند نیازی به یورش بردن به حمص وحماه وحلب ودمشق ندارد و فرزندان برجسته امت عرب ونوادگان عزالدین القسام وخالد بن الولید وصلاح الدین الایوبی که هم وغم فلسطین را به مدت ۶۰ سال در قلب خود حمل کرده اند، را نمی کشد.

به استفاده ابزاری از ایثارگری ها ودردهای انسانها به ویژه فلسطینیان جهت توجیه سرکوب برادران فلسطینیان و قتل عام فرزندان عربیسم به سود طرح های استعماری فارسی پایان داده و اولا از احواز خارج شوید وثانیا از سوریه. سپس مرقد خالد بن الولید را از آلودگی وجودتان پاک کنید قبل از آنکه از آزادی قبله مسلمان سخن بگویید، قبله ای که جدمان صلاح الدین الایوبی آنرا آزاد ساخت.

حزب الله لبنان و سپاه پاسداران ایران نیروهای اشغالگر سرزمین عرب بسان اسرائیل وآمریکا هستند ودشمنی ساختگی میان آنها جز تقسیم وظایفی میان نیروهای دشمن واستعمارگر ضد حاکمیت ووحدت کل الوطن العربی (مجموعه کل کشورهای عربی)، چیز دیگری نیست.

برشما واجب است تا به جای آلوده ساختن نام فلسطین و به جای سردادن شعار آزادی قدس، از تمامی سرزمین های عربی اشغال شده توسط فارس ها ودر راس آن الاحواز العربیه و شهرهای سوری وبه ویژه اردوگاه های فلسطینیان خارج شوید. قدس آزاد نمی شود در حالی که حمص ودمشق ویرموک توسط فارس ها اشغال شده است.

زنده باد فلسطین آزاد وعرب

زنده باد سوریه آزاد وعرب

سرهنگ ریاض الاسعد رهبر نیروهای مسلح ارتش آزاد سوریه

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى