در : صفحه اول » حقوق بشر » بینوایان عرب درجستجوی غذا، درزباله ها جستجو می کنند

بینوایان عرب درجستجوی غذا، درزباله ها جستجو می کنند

به حاشیه رانده شدن ملت عرب احواز به واسطه طرح های شیطانی وضدبشری دولت مرکزی ایران وضعیت دهشتناکی را برای مردم این اقلیم رقم زده است.

درگذشته ای نه چندان دور، درحدود پنج سال پیش، تکدی زن عرب درخیابان های احواز به ندرت به چشم می خورد. به دنبال گسترش سیاست های ستم وتبعیض جمهوری اسلامی ایران درحق مردم بی پناه عرب احواز، آنچنان فشار اقتصادی کمر خانواده ها را خم کرده است که زنان وکودکان عرب درخیابان ها دست به تکدی می زنند.

برخی از بینوایان عرب برای اطعام فرزندان گرسنه خود اقدام به جمع آوری پسامانده های خوراکی از میان زباله ها کرده وبه خورد فرزندان خود می دهند.

مردان وزنان بیکار وبی چیز جهت امرار معاش به جمع آوری نان خشک، جمع آهن پاره ها از میان ضایعات صنعتی کارخانه ها وهمچنین با مراجعه به در خانه ها وجمع آوری زباله وجمع آوری پلاستیک به منظور فروش آنها، سعی می کنند تا به هر دری بزنند تا فرزندان خود را از گرسنگی نجات دهند.

گسترش تکدی در احواز و گشتن درون سطل زباله ها آنچنان در سطح شهر فراوان شده است که عکس های زیادی از آن درفیسبوک ودیگر شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

این است عاقبت حکومت نژادپرستان وتبعیض گران مرکزنشین. این است عاقبت مردمی که به اسارت این نژادپرستان وفرقه گرایان درآمده اند.

برچیده باد مملکت ظلم وتبعیض ونژادپرستی

عکس های آتی نشان از واقعیت تلخ ملتی دارد که بردریایی از نفت زندگی می کند اما ازآنجائی که به اسارت تبعیض گران نژادپرست از کویرستان مرکزی ایران درآمده اند، چاره ای جز تکدی وخوردن زباله ها ندارند.

 IMG_236719421757069

 

IMG_236702518314686

IMG_236591570255604 IMG_232918230612661

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى