در : صفحه اول » اخبار » هواداران تیم تراکتور تبریز همدستان اطلاعات را عامل اهانت به عرب می دانند

هواداران تیم تراکتور تبریز همدستان اطلاعات را عامل اهانت به عرب می دانند

وب سایت اویان نیوز در گفتگو با یکی از هواداران تراکتور که در جریان بازی فوتبال تراکتور سازی تبریز و الاتحاد عربی سعودی در ورزشگاه تبریز حاضر بود مصاحبه کرده و از قول این تماشاگر اعلام کرد که دستگاه اطلاعات به منظور برهم زدن همکاری فعالان عرب الاحواز و تورک آزربایجان جنوبی به چنین کاری اقدام کرده است.

این تماشاگر تورک اعلام کرد که عده ای از تماشاچیان که پیشینه مشخصی دارند و سابقه بارها اهانت به بازیکنان تراکتور را دارا هستند، در اقدامی هماهنگ با اداره اطلاعات در پایان بازی تراکتور سازی تبریز و الاتحاد عربی سعودی اقدام به سردادن شعارهای نژادپرستانه علیه عربها کردند.

وی افزود که این شعار تنها برای ده ثانیه سرداده شد که با برخورد تماشاگران تورک و هو شدن اهانت گران، متوقف شد. این شخص گفت که با وجود کوتاه بودن این اقدام نژادپرستانه، همدستان اطلاعات از قبل دوربین فیلم برداری را آماده ساخته و از شعارها فیلم برداری کردند.

این شخص اظهار داشت که این اقدام همدستان اطلاعات درپی نارضایتی نظام از برافراشته شدن پلاکارد “آزربایجان جنوبی جزئی از ایران نیست”، صورت گرفته است. وی هدف از این اقدام را تحت تاثیر گذاشتن همکاری مبارزان ملی عرب احوازی و تورک آزربایجان جنوبی معرفی کرده است.

جهت شنیدن گزارش تماشاگر تورک و خواندن گزارش اویان نیوز کلمه زیر را کلیک کنید.

گزارش 

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى