در : صفحه اول » حقوق بشر » استئذان برای قتل پنج فعال فرهنگی عرب

استئذان برای قتل پنج فعال فرهنگی عرب

تنها با اقدام فوری علما وکشورهای کنفرانس اسلامی وفعالین حقوق بشرمی توان مانع اعدام پنج فعال فرهنگی عرب شد.

                     

arab_activisten04                                                      

   وقتی کلمه استئذان رئیس قوه قضائیه رژیم  که داعیه اجتهاد داشته را درخبر موافقتش با اعدام پنج جوان فعال فرهنگی خواندم، ناخودآگاه معنای استئذان در شرع مقدس اسلام وجایگاه این کلمه درمرحله اجرای  احکام قضائی مستند به عدالت الهی در ذهن خواننده خبراسلامیت را تداعی می کند، از خود می پرسیم مگر در ایران وخصوصا قوه قضائیه ابتدائی ترین حقوق انسانی متهمین در ۳۴ سال گذشته رعایت شده ومی شود تا بتوان  کلمه استئذان را برای تنفیذ چنین حکم جائری بکار گیریم،درچنین قتلی  آیا از اسلام وعدالت علی (ع) خبری واثری هست،عدالت علی (ع)بود که به قاضی محکمه  اجازه نداد علی را با لقبش صدا کند وطرفش را با اسم اولش،علی (ع) از لحظه اول محکمه، خشت عدالتش را درست گذاشت تا بنا وبنیان حکومت تا ثریا یاک ومنزه بماند.

تردیدی نیست که رژیم قم انباشته از آیه الله است اگر آیه الله ی پس از عمری طولانی در راحت طلبی  سر بربالین بی برخواست می گذارد فریاد می زنند یا ایها الناس اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسده شئ مردم را بعزا نشانده، شهر را تعطیل و قبل از دفنش مرجع جایگزین با استفاده از پیش زمینه های قبلی بر کرسی راحت طلبی نشانده تا از لحظه اول تکلیف مردم استحمار شده را که هم دست بوس وهم خمس بده هستند روشن شودوالخ. آیا اعدام پنج جوان معلم وفرهنگی ثلمه ای از اسلام وانسانیت نیستند؟ آیا آنان را عادلانه محاکمه کرده اند؟اگر این چنین است چرا به اقای احمد شهید اجازه ورود به طهران نمی دهند!!

این آیه الله ها که با حمایت رژیم تراشیده شده  تا مناسب حکومتی را مستقیم وغیر مستقیم قبضه کنند، بخوبی با حاضنه ای که در آن درس خوانده اند آشنائی داشته سایر راحت طلبان هم لباسشان درحوزه علمیه ها را بخوبی می شناسند.

اما مرجعیتهائی که با یکدست سینه و بادست دیگر خمس دریافت می کنند، باید بدانند که اعدام این پنج جوان عرب وفعال فرهنگی آنهم بدون محاکمه ای شرعی وعادلانه قبل ازهرکس شیعیان را بسطوح خواهد آورد، قطعا همه مدعیان مرجعیت وآیه الله گری با سکوتشان درقبال چنین جنایتهائی شدیدا زیر سئوال رفته اند، هیچ بهانه ای پذیرفته نیست،همگی مسلمین این سکوت را چراغ سبز آنان برای اجرای جنایت پنداشته وبزودی گریبانشان را خواهند گرفت.

در ۳۴ سال عمر رژیم  خون بسیاری ازجوانان عرب ،کرد،بلوچ،ترک وترکمن را با بکار گیری کلمات عربی اسلامی برای توجیه جنایتها ریخته ومی ریزد وحضرات تحت عنوان تقیه وعدم دخالت دین در سیاست سر در برف گذاشته اند، اما درآینده ای نزدیک به آنها (کلکم راع وکلکم مسئول والساکت عن الحق شیطاننا اخرس،ومن اصبح و لم یهتم بامورالمسلمین لیس منهم )را یادآوری خواهیم کرد.

برهمه روحانیت فرق اسلامی خصوصا حوزه های نجف وقم (زایندگان مسئولین رژیم ) جامعه الازهر،سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی واتحادیه عرب واجبی اسلامی وانسانی مترتب است، تا دیر نشده جلوی این جنایت رژیم را گرفته،رژیم ایران را از اعدام پنج فعال فرهنگی بازدارند، در غیر این صورت سکوت وعدم دخالت بازدارنده، باعث اعمال وادامه اینگونه جنایات توسط رژیم ایران شده، همه منطقه اسلامی را با انباشته شدن چنین تراکمات خطرناکی همانند سوریه،افغانستان وعراق درآتش کراهیت وانتقام خواهد سوخت.

ابو محمد المحمراوی۳/۵/۲۰۱۳

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى