در : صفحه اول » ویدئو » اهانت نازی ها به ملت عرب الاحواز

اهانت نازی ها به ملت عرب الاحواز

درپی سردادن شعارهای ملی عربی در ورزشگاه احواز از سوی تماشاگران احوازی، فردی نژادپرست و اطلاعاتی به نمایندگی از نازی های ایرانی و وزارت اطلاعات رژیم حاکم اقدام به اهانت به ملت عرب الاحواز کرده است.

او با قرار دادن فیلمی از شخص خود بر روی سایت یوتیوب اقدام به جعل تاریخ کرده و اهانت هایی را متوجه مردم عرب کرده است. این شخص مردم عرب را عده ای (عرب زبان) و …. قلمداد کرده و گفته های نازیست های ایرانی را تکرار می کند.

او  به این دلیل متهم به همکاری با اطلاعات و در عین حال دارای گرایش های نژادپرستانه و نازی است که؛ اولا او در طول سخنان خود، به دروغ متوسل شده و تاریخ را جعل می کند. ظاهرا به او گفته اند که چه باید بگوید  و چه نباید بگوید و به همین دلیل فیلم قطع و وصل می شود.

دوم؛ فیلمی که او به بیننده نشان می دهد گویای این است که از یک دوربین پیشرفته و ثابت گرفته شده است. همگی می دانیم که نصب دوربین دارای سه پایه و ثابت در هنگام مسابقات در ورزشگاهها فقط با مجوز صورت می گیرد.

 همواره دوربین هایی که در ورزشگاهها نصب می شوند افزون بر دوربین های صدا و سیما دوربین های وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی هستند.

فیلمی که ایشان نشان می دهد دارای کیفیت خوب و از یک دوربین ثابت گرفته شده و نه فیلمی که مثلا توسط یک تماشاگر با موبایل گرفته شده باشد!

سوم؛ مکان نصب دوربین و محل فیلم برداری گویای این است که این دوربین برای فیلمبرداری و رصد تماشاگران در آنجا نصب شده است و نه ضبط مسابقه فوتبال.

ما امیدواریم که شهروندان عرب احوازی در هر جای احواز باشند حرکت های نژداگرایان مهاجر و سازمان های اطلاعاتی که آنها را رهبری می کنند را رصد کرده و با دقت آنها را بررسی نمایند تا از خطرات احتمالی که از سوی مهاجران و سازمان های جاسوسی رژیم متوجه آنهاست کاسته شود.

سایت جنبش ملی دموکراتبک عرب الاحواز  این موضوع را بررسی و در آینده طی مقالاتی آن را موشکافی کرده و با مردم عرب در میان خواهد گذاشت.

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى