در : صفحه اول » اخبار » حمله مسلحانه به ایستگاه لرزه نگاری نفت در حمیدیه

حمله مسلحانه به ایستگاه لرزه نگاری نفت در حمیدیه

 

حمله مسلحانه

به گزارش منابع آگاه از حمیدیه صبحگاه شنبه ۱۲ اسفند سال جاری ایستگاه لرزه نگاری شرکت ملی نفت که در  حمیدیه واقع شده است توسط  افراد مسلح مورد حمله قرارگرفت.

سایت اندیمشک جوان در اینباره نوشت؛ دراین حمله مسلحانه افراد مسلح با پوشاندن چهره خود اقدام به ورود به  این مرکز کردند. این افراد با بستن دست و پای نگهبانان تعداد زیادی از وسایل و ابزار موجود دراین ایستگاه را به آتش کشیده و از محل حادثه خارج شدند.

بنا به گفته نیروهای امنیتی این افراد ۱۰ نفر بوده اند که وارد آن مرکز شده و اقدام به آتش زدن ابزارآلات و وسایل الکترونیکی این مرکز کرده اند. بنا به گزارش نیروهای امنیتی این حادثه هیچگونه خسارت جانی در پی نداشته است و تاکنون در خصوص میزان خسارات مالی مطلبی مخابره نشده است.

طی سالهای گذشته هسته های مسلح استقلال طلب در احواز بر فعالیت های مسلحانه خود افزوده اند. هدف قرار دادن مراکز نظامی ، امنیتی و اقتصادی از جمله عملکردهای نظامی آنان است، هسته های یاد شده هر از گاهی در این مورد  به انتشار اخبار هجوم های نظامی خود مبادرت می کنند. تاکنون احزاب احوازی در داخل و خارج از احواز مسئولیت حمله به مرکز لرزه نگاری شرکت نفت در حمیدیه را اعلام  نکرده اند.

حمله مسلحانه

 

حمله مسلحانه

تمام حقوق نشر متعلق به وب سایت پادماز است. مطالب منتشرشده در وب سایت پادماز ضرورتا بیانگر رویکرد جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز نیست.

الصعود لأعلى